KOSZYK JEST
PUSTY

+48 607231856

esklep@gapafashion.pl

REKLAMACJE I ZWROTY

 

Reklamacje

Przed odebraniem przesyłki zawsze sprawdź, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: 22/837-21-51 lub wysyłając wiadomość email:esklep@gapafashion.pl

Po opłaceniu kwoty pobrania i pokwitowaniu odbioru paczki istnieje możliwość otwarcia paczki w obecności kuriera - w przypadku stwierdzenia niezgodności sporządzany jest protokół rozbieżności, który stanowi podstawę późniejszej reklamacji.

Jeżeli zakupiony towar okazuje się mieć wady fabryczne lub jest niezgodny z opisem, prosimy o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

1. Prześlij do nas produkt, który chcesz zareklamować, dołączając do niego pisemne oświadczenie w którym opiszesz szczegółowe powody reklamacji produktu, formę rekompensaty, a także adres zwrotny oraz numer telefonu, na który zostanie dokonany zwrot pieniędzy (w zależności od podjętej przez sklep decyzji). 

2. Reklamowany towar należy przesłać na adres: GaPa Fashion Grażyna Parczewska, ul. Ordona 3, 01-237 Warszawa.

3. W ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki poinformujemy Cię mailowo lub telefonicznie o wyniku postępowania reklamacyjnego. 

4. Jeżeli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, w ciągu 7 dni roboczych od dnia podjęcia decyzji, zrekompensujemy poniesione przez Ciebie koszty poprzez: naprawę reklamowanego towaru, przesłanie nowego egzemplarza produktu lub zwrot pieniędzy.

5. Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy na nasz koszt reklamowany produkt. 

W razie wątpliwości zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: esklep@gapafashion.pl lub telefonicznie: 22/837-21-51. Udzielimy Ci wskazówek jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

Zwrot produktów

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, masz prawo jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg. ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą.

Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, z oryginalnymi metkami. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

Jeżeli chcesz dokonać zwrotu:  

1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie. Przesyłka jest realizowana na Twój koszt. 

2. Zwroty należy przesyłać na adres: GaPa Fashion Grażyna Parczewska, ul. Ordona 3, 01-237 Warszawa. 

3. Dołącz do przesyłki pisemne oświadczenie, w którym chcesz zawrzeć chęć zwrotu produktu, a także numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy. Gotowy druk do pobrania znajduję się poniżej - wydrukuj go i wypełnij oraz dołącz do przesyłki. 

4. W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania Twojej przesyłki sprawdzimy stan przekazanego produktu (czy nie ma śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony).

5. Jeżeli nie odnotujemy przeciwwskazań, na załączony przez Ciebie numer konta w ciągu 7 dnia zostanie dokonany zwrot pieniędzy.

6. Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenia produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informacje o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni robaczych na wskazany adres odeślemy produkt, pokrywając koszty przesyłki.   

Oprogramowanie sklepu internetowego Sellingo.pl